- diagnoza logopedyczna
badanie odbioru mowy ( rozumienia), wymowy, sprawności narządów artykulacyjnych, psychofizycznych umiejętności warunkujących nabywanie języka oraz sprawdzenie lateralizacji
- stymulacja rozwoju mowy dzieci zdrowych oraz z niezakończonym rozwojem mowy
- terapia wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy itp.
- terapia jąkania wczesnodziecięcego
- diagnostyczne badanie i terapia zagrożenia dysleksją (dzieci 3 – 7 lat)
- nauka czytania dla małych dzieci metodą symultaniczno-sekwencyjną
- terapia pedagogiczna dla dzieci w wieku szkolnym:
przezwyciężanie trudności w czytaniu i pisaniu, zapobieganie problemom dyslektycznym, przezwyciężanie trudności ortograficznych, ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej, ćwiczenia poprawiające koncentrację uwagi, doskonalenie techniki czytania - praca w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej i stymulację procesów lewopółkulowych
CZAS TRWANIA WSZYSTKICH ZAJĘĆ WYNOSI 45 MINUT I JEST DOSTOSOWANY
DO INDYWIDUALNYCH MOŻLIWOŚCI DZIECKA.
© 2011-2022 panilogopeda.pl